Tiba-tiba pergi Cherating


Sampai KL Sentral dalam pukul 6.00am. Call ayah, baru bangun. Ceihh. Sejam jugak aku kena tggu kat situ. Sampai rumah pukul 7.30am. Dalam otak masa tu dok pk balik ni nak terus tdo. Ngntok gila wehh. Tapi hajat tak kesampaian. Baru masuk rumah nak bukak sandal ni, mak kata, "Pergi packing barang siap2, lepas tu kita bertolak g Cherating." *sigh



Ayah booking tempat dekat The Legend Resort. Bilik dia okay la. Selesa. Katil besar. Muat la utk ktorg 3 beradik tido atas dua katil queen. Pantai canti tapi ombak deras. Kolam cantik tapi guard yg jaga kolam tu pulak mcm pelik semacam pulak. Tak pasal2 adik2 aku dgn mak aku kata pakcik tu nak ngorat aku. Geli gila. Wehh, lama dahh aku tak mandi swimming pool ! Sekali masuk dalam air, berejam lah dalam tu. Adik aku sampai biru mulut dia. Menggigil pun boleh lg go on. hha :D Walaupun dah lama tak mandi swimming pool, aku boleh swimming lagi. Mandi dekat kwsn dln tu baru syok. Tak ramai org. haha