Second time bawa sepanduk


Dulu masa darjah 5 pernah sekali aku bawa bendera Malaysia ke bendera sekolah tah, tak ingat. Orang yg kedua paling depan. Lepas tu layak bawak sepanduk je, masa form 5 untuk rumah sukan Gama (yang menang persembahan perbarisan terbaik tu. hhe ) Kali ni aku bawa sepanduk untuk course aku. Bawak sepanduk pun nak bangga kan? Sepanduk je pun tapi kena tahu jugak derita orang bawak sepanduk ni. Dahla kena pakai lawa-lawa. Lalu depan VIP memang wajib kena senyum. Nasib baik kali ni takde orang orang yg mcm mementingkan gaya. Silap2 disuruhnya aku pakai kebaya fit mcm dulu org suruh tp aku tak buat, dengan high heels. Oh tidak ! Sini Kedah lagi lah kena jaga sifat-sifat feminin tu. Lagi satu, sepanduk tak sepatutnya seberat tu. Naik muscle kat lengan aku lepas bawak sepanduk tu. Lenguh gila !


Family day. hahaha