Second time in the train

 Together with Zuhaira :)

First time dulu naik dengan family sebab nak balik Kelantan. Masa tu form berapa tah, tp toilet dia setakat yg aku ingat memang teruk sangat. Aku faham kenapa masa berhenti dia tak bagi guna toilet tu sebabnya sisa buangan tu nanti terus jatuh ke landasan tp bau toilet tu aku tak tahan. Macam.. erghh ! 

2nd time aku naik ni dengan kawan-kawan sematrik aku. Ada yg balik ke Ipoh, ada yg sampai KL Sentral. 9 jam jugak lah dalam train tp tak rasa apa sebab perjalanan malam kan, tido jelah. Aku punya gerabak L2. Yg lelaki2 and ada kawan aku sorg perempuan sesat kat L8 tu. haha. Disebabkan kawan aku ada hutang dengan salah seorg kawan ktorg dekat L8 tu, terpaksalah ktorg menebalkan muka lalu setiap gerabak tu. Haha. Macam2 ktorg nampak. Adegan dalam movie korg boleh tengok live. Mat salleh la yg buat pelik2 tu. Tak sengaja eh. Tertengok. 

Together with Zack :)

Seronok jugak naik train ramai-ramai. Lain kali kalau ada rezeki nak naik train lagi lah. Price pun tkde la mahal sangat. Okay la.