Novel-novel yang sedang menunggu giliran


Tu dia 4 novel tebal aku tak baca lagi. Magazine tu aku baru beli tadi! Maaflah. Ketinggalan sikit. Dah nak masuk bulan February, aku baru nak beli magazine Hijabista keluaran January. Tak sabar nak tunggu keluaran February pulak! :D Eh kita nak cakap pasal novel, bukan majalah. Aku target cuti sem ni aku nak habiskan 2 novel. Eh tak! 3 novel. Novel bertajuk 'Intention' tu aku taknak baca lagi. Simpan untuk masa akan datang. Kot kot aku boring ke? hihih ;) Actually kan, novel 'Elle' tu aku dah beli sejak matrik sem 2 lagi. Lambat habis sebab aku tak berapa nak faham British English yg dia guna walaupun aku tahu Malaysia memang guna British English. Kite tak pandai english. Broken English boleh la. Teringat dulu masa kat kampung, bajet nak cakap omputeh la dgn cousins. Tetiba lipas keluar. Kebetulan sorg ni jenis takut lipas. Keluar habis la broken English dia, "Katok the lipah! Kaltok the lipah! Please katok that!". Haha

Comments