Flowers & a small memo

Malam tadi wedding ceremony antara Johan & Liyana (bukan aku) berjalan sangat lancar. Start daripada pukul 8 sampai 10 malam. Sekejap je kan? Bagi aku tu ssuatu yg menjimatkan. Time aku nanti nak buat malam jugak lah :P Guest yang semua yang dijemput khas. Sebelum masuk hall kena pergi register dulu (wah! Macam majlis VIP2 gitu). The hall was very big and luxurious ! Yang kahwin ni pun mak ayah dua2 ada pangkat professor doktor. No wonder la boleh buat something yg grand macam ni.

Zaman aku sebelum masuk tadika dulu, aku rapat sangat dengan anak2 perempuan dia. Petang2 suka pergi rumah dia, main segala mainan yg ada. Kadang-kadang dia bagi aku mainan free, baju free.. but second hand lah. Budak2 lagi kan masa tu. Bagi lah yg third hand ke fourth hand ke, semua aku ambil. hha.


From left is Sabrina and between us is Sarah.
Yang kahwin tu abang dorg. Pengantin perempuan tu orang Johor. Cantik sangat ! 

Ktorg lost contact lepas dorg pindah San Francisco. Dapat jumpa dorg bila dorg balik Malaysia jela. Memang sangat jarang. Bila jumpa balik semua dah besar, rasa awkward je nak borak pun. Yang penting, dorg boleh communicate dalam Bahasa Melayu :)


Tidur~ Tidur~ haha

Semalam sebelum aku keluar dari dewan tu, tiba-tiba ada budak perempuan tegur aku; "Kak, ni ada orang bagi kat akak." Disebabkan aku terkejut sangat masa tu, aku ambil je, aku kata "Okay." Pastu aku jalan. Tak cari pun mana satu tuan yang bagi. Teka apa dia bagi? :)

Adik aku kata dia mesti banyak tengok drama. haha. Dia bagi bunga hidup warna putih 3 kuntum dengan short memo tertulis nombor telefon & an E.T on it. Wow! So mysterious lah this boy. haha. Malangnya aku bukan nak bersikap kejam. Aku tak contact pun number tu. Dah selamat masuk dalam dustbin pun. IM SO SORRY ! Aku takkan simply contact orang yang aku tak kenal. Done ;)

Comments