Hangout tak semestinya shopping

Aku tak tahu nak cerita apa kali ni. Post gambar je boleh tak? hihih :P


Dia ringan boleh la. Last sekali aku buat mcm tu time dekat PLKN. Menghayun menghayun sampai dekat penghujung aku terlepas sebelah tangan lepas tu WHOOSHH ! Masuk dalam air. hhe


Ktorg takde kerja try buat Gwiyomi. Foreigners yang lalu lalang kat situ semua pandang pelik je kat ktorg. "What are these girls trying to do?" Ktorg tengah meniru ! :D Tapi kenapa aku tak rasa comel pun buat macam tu? :|


Tahu tak ktorg classmates masa Form 1 until Form 3. Kelas KAA weh. Nampak tak ktorg pun macam ada ciri-ciri ustazah. hee :P Paling kiri tu Najihah (my neighbour and kawan baik yang paling lama ! Berapa tahun eh? emm. 12 years already :D) Beside her is Naimmah. Sekarang belajar Quantity Survey dekat UiTM Yang paling kanan tu Hazeeqah, belajar dekat Perlis. Jauh nun di sana. Dia cakap Perlis panas sangat. Kedah pun panas jugak. Samalah kita dah hitam jugak ni.


Masa ni air pancut belum start. Tak cantik sangat lah view dia. Nampak panas. Kalau ada air pancut nampak sejuk sikit kot. hee ;)


Memandangkan kami semua takde lesen lagi, kami cuma berharap dekat dia lah untuk drive ke manamana pun yang ingin dituju. Nasib baiklah ada dia tapi jasa baik public transport tetap tidak akan dilupakan. hee :) Sabar2. Sebelum cuti penggal ni mungkin aku dah boleh dapat lesen. In shaa Allah kalau lulus JPJ test lah.