Bahasa Arab 100% !

Hi people :)
I would like to share something that makes me feel a bit embarrased of my past achievement and I was so proud of my lil brother, Wan Hadi Aiman B Wan Rohaimi.


Masa aku darjah 2 dulu subjek yang aku paling tak suka kat sekolah agama sudah tentunya bahasa arab & itu terbukti lepas result PMR aku keluar. I got 8A's but not straight A's. Aku sekolah agama dari darjah 1 sampai darjah 5 je. Darjah 6 tak dapat nak sambung atas faktor ayah terpaksa kerja kat US selama 10 bulan. Jadi, ktorg kena pindah Kelantan sebab lebih dekat dengan rumah nenek aku. Tak silap aku masa sekolah rendah dulu aku tak pernah dapat arab 90%. Semalam aku lepak2 atas sofa, tetiba ternampak kertas exam 100%. Aku ingat kertas bahasa melayu ke bahasa inggeris ke tp bila aku tgk tulisan kat kertas tu, aku tak faham. Aku pergi ambil kertas tu, tengok2 kertas Bahasa Arab.


Lepas tu aku fikir, alah. Mesti soalan dia mudah je. Sebab tu Aiman boleh jawab. Aku pun selak dalamnya.


Err.. Ni kalau tak pasal ada gambar aku pun tak faham apa dia tulis. 

Teringat pulak dulu-dulu, lepas habis exam je mesti kaler segala figure yg ada dlm kertas exam tu. Semangat mewarna je aku ni. haha :D