Weeeeeeeeeeeeee ! :D

Lega sangat SPM dah habis. Tak ada dah nak gaduh dengan ayah aku, tak ada dah nak cepat cepat naik atas untuk study, tak ada dah orang yang nak berleter kat aku sebab asyik main phone. Ahhhhhh ! Bebas dari segala beban ! :D

Dengan ini dimaklumkan bahawa saya bukan lagi pelajar sekolah (TITIK)

Next challenge, PLKN :)


Tadi keluar dengan junior. Guess who? ;) Kitorg jalan-jalan dekat area Subang Jaya, tapi bukan berdua. Dengan kawan-kawan kawan aku. hhe :P semua form 4. Means, akulahh kakak. First time aku pergi situ dengan kawan. Ktorg pergi main roller skate. Mulamula tu bajet ahh nak guna yang roda straight tu. Last skali aku main benda tu masa darjah 4. Expert lagi masa tu ! Sampai je tadi, nak bangun punn tak lepas. er :| Then aku gerak ikut tiang kat tepi tepi tu je. Kalau nak jatuh, selamat sikit sebab boleh paut kat tiang tu. hha :D Pusing ikut tepi. Makin lama makin laju. woooo~ haha. Sebab tu kaki aku sakit sangat sekarang -.-

Then pergi Sunway Pyramid. First time jugak sampai situ. haha :D (aku keluar pergi kawasan dekat-dekat rumah je selalunya. Senang nak pergi, senang nak balik) Kat sana teman kawan dia beli barang je. Alang-alang aku kenal tempat orang sekali kan? ;) Haaaaaaaa ! Aku lupa lahh nama kawan dia tu apa. Takkan Mahyun? Itu menurut kawan aku laa. hha ;D

Aku bukan jenis yang suka type panjang-panjang. So, sampai sini jelahh.
Kbyeee !



p/s : Braces aku dah tukar warna biru :)

Comments