Belajar dalam suka tanpa duka

Mulo mulo keno kelih dulu gamba kawe. hhe :P


Semalam baru lepas exam Engineering Drawing. Wehh ! YANG 20 MARKAH AKU DAPAT BUAT. YANG SENANG PULAK AKU TAK DAPAT BUAT ! Erghh ! ==' Ohh tidak tidak. Jangan fikir lagi pasal tu. Aku tak nak jerawat naik lagi kat dahi aku. Pedih kot -.- Apa-apa punn, kalau bukan sebab aku rajin pergi kelas tambahan cikgu Zuraidah, maybe semua soalan aku tak full. Macam development tuhh, dulu aku tinggal kosong kot andd aku sangat sangat bersyukur sebab intersection tak masuk. Alhamdulillah. Syukur ! Syukur ! :)

Hari Rabu aku ponteng kelas tambahan sekolah semata-mata nak pergi kelas tambahan dekat sekolah cikgu Zuraidah :0 shhhhh ! Nak jugak belajar dalam suasana baru. Asek asek kena hadap muka tutor jehh. Boshannn lerww ! During that Wednesday, aku kena pakai uniform sekolah ! err.. I mean Baju kurung putih and kain biru. Almost 1 year jugak lahh kain biru aku tu dating dengan habuk dalam almari tu. Maklumlah, sekolah aku pakai uniform korporat oren tu, alaaa.. yang ala ala cleaner org ckp tu.

Pagipagi lagi aku dah siap nak g sekolah Lembah Keramat. Excited bukan main lagi. hha :D Tak susah mana laa nak biasakan diri dengan students kelas 5 Alfarabi tu. Aku jumpa Anniessa, ex-classmate aku masa kat Cochrane dulu. Cik Farhana Ismail pulak tengah sibuk jawab paper Bio dia. So, tak sempat jumpa dia :( Aku dapat ramai kawankawan baru ! Paling rapat ( cehhhh ! dah rapat dah ) Aqila. Dia je yang sanggup layan gila gila aku. HAHAHAHA !

ZAKWAN ! Kau baca bahagian kau nih :D

First aku macam 'ter'nampak dia masa dia marah sapa nth sebab bising. Serious aku terasa macam dia marah aku sebab masa tu aku tengah sakat Nisa. Memang masa tu aku fikir dia ni pengawas yang garang :0 Lepas tu aku sambung balik sakat Nisa :D Tak lama lepas tu baru aku nampak dia ni tak boleh duduk diam. Ada je benda dia nak cakap. Satu je aku pelik dengan dia, tak panas ke dia pergi kelas pagi-pagi tak mandi? Nak jimat air lahh konon ! Tak pernah weh aku jumpa orang yang pergi kelas tak mandi. Dahh la jujo sangat pulak tu. Haihhh ! :) Masa last day hari tu, aku ada bagi cekodok kat dia sebab cekodok tu aku tengok banyak sangat minyak. Then, dia kata dia sakit kepala sebab tu. Serious weh, aku rasa bersalah gila masa tu. Belum pernah lagi orang sakit sebab makanan yg aku bagi. Tanpa diduga, aku menangis dekat situ. ( Sorry lahh derr. Wa memang cepat emosi sikit. Sebab tu mata wa bersih 0.0 ). Then, aku ambik cekodok tu, aku terus buang. Biarlah setan nak makan ke apa. Aku tak nak memudaratkan orang lain. Heyy Zakwan, kau tahu tak, aku suka tengok perangai kau macam tu, comel. Lagi lagi bila kau senyum. *Zakwan blushing lettuw* :D ( Straight to the point, macam budak budak tak matang ! HAHA ;D ) Masa mak aku call suro balik, memang aku berat hati lahh sebab lepas ni belum tentu aku dapat jumpa dorg lagi tapi sebab lepas tu mak aku janji nak pergi shopping, langkah aku jadi cepat pulak. hha. Apa-apa punn,

thanks for yr attendance anddd FRIENS FOREVER okay !
untuk semua.

Comments