Babai. Saya pergi PLKN dulu ye ;D

HAPPY NEW YEAR SEMUAAA ! :D

Esok dah masuk tahun 2012. Selalunya time-time mcm ni lah aku dok sibuk kemas barang sekolah tapi memandangkan aku dah lepas exam BESAR aku, kita chill jelahh :D Cuma yang lecehnya jadi budak lepasan SPM, belanja makin besar pastu duit makin sikit. hm macam mana tu? :/

Akhirnya hari yang aku tak berapa nak tunggu tiba juga. ESOK AKU DAFTAR PLKN ! 9.30 dah kena berkumpul dekat Presint 3, Putrajaya untuk pendaftaran. Mesti banyak drama-drama swasta. haha :D em beg aku besar gila ! Nak tahu apa aku isi?


SENARAI BARANG YANG DIBAWA :

- Baju t-shirt
- Track bottom
-Tudung syria
- Baju kurung
- Kelengkapan membasuh
- Kelengakapan diri
- Kelengkapan mandi
- Ubat-ubatan
- Pencil box
- Buku Misteri Alam Akhirat. hhe :P
- Biji selasih, biskut
- Air badak, 100 plus, air mineral
- Lampu suluh
- Pewangi almari, Febreze
- Bakul
- Baju sejuk
- etc.

Ni pun aku dah tapis. Banyak lagi?
Satu beg besar aku padat !




Okaylah. Doakan aku selamat pergi tona kulit macam ni & balik pun nak tona kulit macam ni :P (beranganlah aku). Kalau rindu aku, sms lah. Aku bawak phone cuma hujung minggu je aku dapat pegang phone aku kot :/ Kalau rindu lagi datang melawat aku jelah kat kem. Ni alamat :


KEM PLKN PUTRA-PUTRI, JALAN TABOH NANING, CERANA PUTIH, 78000 ALOR GAJAH, MELAKA.


Btw, hari jadi aku 13 Februari. Aku memang takde kat rumah masa tu. So, jangan lupa pos hadiah kat aku tau ! I'll be waiting. hihihihi ;D


Comments