Raya dekat sekolah :D


Semalam ingat nak datang pukul 7 lahh konon. Kawan kawan aku nak suruh aku hiaskan dorg. Tengok tengok pukul 8 baru sampai sekolah. Jalan jam sangat ! Kesian mak aku nak dekat sejam stuck dalam jam and because of that too, adik aku tak pergi tadika sebab dahh lambat. Syoklah dia dapat tidur lama. Sampai sampai sana, aku suruh mak aku drop kan aku dekat depan pagar. Seganlah nak masuk sampai dalam. Orang ramai. Then aku panjat slope kat tepi kantin tuhh. Mula mula risau jugak takut terjatuh. Uhhh ! Tak dapat bayangkan aku dah pakai lawa lawa ni tibe tibe jatuh pulak. Dahh laa aku tak pakai flat shoes tapi alhamdulillah aku selamat sampai atas :)

Proses mencari member pulak. Mana Hajar? Mana Tiera? Tak jumpa. Then terdengarlah dari jauh Awin dahh jerit jerit panggil aku. Fuh ! Ade jugak member. Lepas tu aku masuk dewan sebab Awin kata Hajar kat dewan. Nasib baik teratak awam betul betul dekat pintu masuk tu. Tade lahh susah sangat nak cari dorg. Actually hari ktorg sambut sekali dengan Majlis Perpisahan Cikgu Zuraidah. Lepas tu dengar ucapan, bla bla bla.. Makan pukul 10.30. Grr ! Aku aim nak breakfast kat sekolah sebab tu lahh kat rumah aku biarkan perut aku betul betul kosong ! YA ALLAH ! Pedih nak tunggu sampai pukul 10.30 tu. Bila Tiera datang panggil makan, memang aku jalan cepat cepat (nak lari hilang pulak ayu nanti) terus beratur. Tu punn dah panjang berjela tapi sabar jelahh. Sabar kan separuh daripada iman? Ade lontong, nasi himpit & satay. Semua aku makan. Siapa tak habis punn aku makan. Tak elok membazir. Masa makan satay tadi risau ohh benda tu lekat dekat gigi aku. Naye aku nak keluarkan balik yang tersekat tu.

Ade karaoke. Atie sebenarnye berminat nak nyanyi atas stage tu tapi dia malu. Hantu susu mane boleh nyanyi dohh! hha :D Lepas tu ktorg tangkap gambar. Tak boleh ohh dah pakai lawa lawa ni tak tangkap gambar :D Dalam kamera aku ade sikit je gambar. Malas nak keluarkan dari beg.

Tu jelahh. Okay byee ! ;)


Fuhhh ! Panas ! Panas ! hha :D


From left: Aku, Hajar, Massuwan, hantu susu. hha :D


Ni kawan aku, name dia Sufi. Tengoklah dia, muka macam 'sufi' kan? ;D


Ni kawan aku, name dia Farhan aka madu. Jangan main main dengan dia. Dia johan taekwondo. *Kyaaa!



Aku rasa susah nak senyum tak nampak gigi. Braces tu menyemak =='

Comments