He's sssooo rich !


Semalam kawan ayah aku buat open house. Dia kawan ayah aku masa ayah aku sekolah sains kat Kelantan dulu. Berhubung lagi eh dia orang. Kawan aku yang sekolah rendah aku punn dahh tak tahu apa cerita. Dorg punn sombong sangat dengan aku siape suroh? Tahun lepas dahh pernah pergi, tahun ni pergi lagi. Rumah dia banglo. Takde lahh besar sangat. Simple tapi nampak mahal. Dekat halaman rumah ade Porche hitam sebijik. Cun gila wehh ! Bila eh aku boleh dapat kereta mcm tu? hhe :P Memang takkan dapat kot. Ade pulak superbike kat tepi kereta tu. Haih! Agaknye dalam bank dia ade berapa juta eh? Untunglah anak-anak dia. Hidup mewah.

Dia ade anak lelaki weh. Handsome tu boleh laa. Tahun lepas la aku tengok. Tahun ni tak nampak pulak dia. Tahun lepas aku datang ayah dia cakap anak dia yang tu form 5. Tahun ni aku datang punn dia cakap anak dia yang tu form 5. Aku pelik lah. Berape kali dia nak form 5?Then dapat tahu cerita, anak dia ulang ambik SPM lagi. Slekkk ahh situ. Baik lagi aku. hhe :P (mula dah tu)

Tu aje. Okaybyee !

Comments