Opsss.. Terperangkap




Hari ni ada perhimpunan bersih. Aku nampak tadi ramai gila org pakai baju kuning. Aku ingat nak pakai laa baju rumah sukan kuning tapi sebab aku takut kene tangkap masuk PULAPOL, tak ke mampus tu. Korg tengok perhimpunan bersih ni dlm TV je kn? Aku dapat tengok secara live taw. Barulah feel :) Buat pertama kalinya aku tengok KL tak ramai orang. Slalunye weekend ni laa ramai org berterok dekat KLCC tu. Ade sekali tadi, dorg tak bukak pintu keluar. Masa tu aku dalam bangunan ape nth. Polis tak kasi jalan kat luar. Haih! paneh gilo ar. Nasib baek kejap je. Dengan kelaparannye masa tu. Huh! Education Fair takde org dtg punn wehh. hha :D promoter semua balik awal. Yelaa. Jalan nak masuk bandar semua tutup. Macam mana orang nak masuk? Tapi tadi tak tahu lahh macam mana ktorg boleh terlepas masuk. Tak sedar sebab masa tu ayah aku drive mcm ape nth, naseb baek tak muntah dalam kete tu -.-

Comments