Baju kurung cotton


Dahh lama aku teringin nak kumpul baju kurung cotton.
Tapi aku ni bukannye anak tauke balok,
nak beli banyak-banyak mana cukup pitis.
Sekarang punn aku baru ada bbrp pasang bj kurung cotton.
Sikit jea.
Tak sampai 10 pasang lagi :P
Mak aku kate, "Yna pakai bj kurung punn bole kira brp kali jea, ade hati nak beli banyak2 bj kurung. Cuba pakai yg lama dulu."
Org nak pakai buat g U nanti :)
Well, aku ni punn jenis yg hagah jugak.
Taknak bj kurung yg org jual byk2 yg harga antara RM50-RM90.
Takut sama dgn org lain. hhe.
Yelaa. kalau kita pakai ttbe terserempak dgn org yg pkai bj same mcm kite,
aihhhh.. buat muko tebal betul laa..
Apa yg buat aku suka bj kurung cotton drpd bj kurung kain lain-lain tu?
hmm.. sebab bj kurung cotton sejuk kott.
Banyak angin masuk. hha ;D
Apa yg aku tak suke psl bj kurung cotton,
bila berpeluh, mmg susah gile nk cover.
Lagi2 kalau bj kurung tu tade corak.
Habihh nampak la basah2 tu. hha
Jadi, aku lg prefer bj kurung cotton yg bercorak.
Lagi2 corak bunga.
Aku dala gila bunga. hhi ;)

Comments