Saya save number dia sbg 'Si Dia'



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh :)

Aku nak cerita pasal kawan aku sorang ni. SPM dia paling sangat tergempak lah. haa. amek kau ! hha :D No wonder lah dia dapat further study kat US. Hebat kan? Satu-satunya kawan aku yang dah confirm dapat pergi overseas. Macam ayah aku jugak lah dia ni kiranya. Adalah lebih kurang kot. Ayah aku dulu 18 tahun dah dapat pergi US belajar kos Civil engineering. Dulu cita-cita aku, aku nak ikut jejak langkah ayah aku. That's why aku masuk sekolah teknik, ambil kos Civil engineering jugak tapi bukan rezeki aku kot kali ni. Ada lah tu silap kat manamana. Balasan sebab selalu ponteng kelas tambahan kot. ERK?! :/ Takpelah. Kita sokong kawan kita je. Semoga berjaya okay, Si Dia ! :D

Erghhhh ! JEALOUSNYAAAA ! Kan best kalau aku dapat ikut dia pergi US, further study dgn dia samasama. hhe :P *berangan*. 

Ahad lepas aku jumpa dia. (First time keluar dgn chinese boy) hhi :P Berdasarkan apa yg aku tengok, dia simple je. Takdelah dia mcm sombong ke apa. Macam aku, aku sombong sikit, kot ;) Sebelum jumpa dia, bajet bajet je cakap aku ni tak banyak cakap lahh, membosankan lah.. Sekali bila dah jumpa... Pot pet pot pet macam takde pause. hha :D Apa apa pun, aku bangga dapat kawan macam dia. Kawan-kawan aku yg lain pun tak tahu lg dpt ke tak g overseasa. Tup tup.. Dia dah dapat offer dlu :) Haishhh ! Mohon diberikan tips belajar dekat saya sikit. Saya pun nak jadi pandai jugak macam awak. Nak jugak pergi overseas. (baru sedar) :P

Harap-harap kita dapat jumpa lagi ye. Jangan lupakan org di sini. hhe ;)
 GOODLUCK & TAKE CARE !