Limited edition. Penat taw aku buat sendiri.


Bunga ni aku dahh bahagi-bahagi dekat besties aku and they like it ! :)


Yg ni 90% made of buttons. Yg besi nya kancing brooch tu jela. Hari tu, ak ade buat bunga pakai kain. Letak brooch butang nihh kat tengah-tengah tu. Aku letak kat beg ED aku, cikgu suka ! hhe :)


Hari tu aku dahh buat brooch macam ni sikit. Tak sangka pulak bila Hajar jual, laku. Sampai ada orang siap nak tempah dengan aku. Aku tak suka brooch mcm ni act. Repih sikit boleh patah tapi kalau orang dahh suka, aku buatlah lagi sikit.


Bugs merah ni senang je nak buat. Tepek2, settle.


Idea brooch reben ni aku dapat dari internet. Tengok orang buat cantik gila. Jadi aku punn try buat sendiri. Menjadi tapi tak secantik yang dalam internet tu. Ada orang dahh booking ribbon2 aku nihh. hhe :P
RM 2 per pcs

Comments