It's okay menang perbarisan je


Gama dahh jatuh nombor 3. Agak menyedihkan la but aku suka Alfa jadi juara. haha :D alasan? *Perlu dirahsiakan* Taku-takut ada orang buat rusuhan pulak nanti. Eyy eyy ! Aku pegang sepanduk taw. Buat pertama kalinya aku join perbarisan rumah sukan. Dulu orang ajak aku masuk perbarisan, aku jual mahal. Kononnye lekeh sangat la perbarisan ni tapi sebab tahun ni tahun terakhir aku study kat sekolah, aku turut jelaa.

Malam tadi aku tido satu malam kat dorm Teratai. Uhhh ! Awalawal tu panas bhai ! Tdo atas lantai baru sejuk sikit tapi lamalama aku macam dahh sakit belakang, aku naik balik atas katil. Agakagak baru nak lelap tuhh, tibatiba MPP datang ketuk pintu nak buat spotcheck. Budakbudak asrama ni kalau dahh tido mmg tdo mati eh? MPP dahh ketuk pintu macam nak roboh punn tde sorg yg bangun. Last2, aku jugak kne peg bukakkan pintu. Tengah mamai tu punn nampak jugak lahh dorg check loker, beg semua lahh. Banyak dahh nampak handphone yg kene amik. Maybe dr dorm sbela. Thanks GOD ! Handphone aku selamat :) Outsider kan. hhe :P Kalau tak, memang confirm ahh aku kene tuka skola. Huh !

Awal2 plan nak bangun pukul 5.30 . Bajet ahh kononnye bangun pagi tu bole la settle kan brg2 Gama yg tak siap jahit lagi tuhh. Bila dahh tibe mase, HAH ! Hujan. Meme tdo punn dop kaba doh. Pukul 6 bangun mandi. Mandi dalam gelap. Haishhh ! Apa function budak current?

Lepas tu bersiap dengan kebarung and MEKAP. I mekap sendiri taw tadi. Hhe :P Tadi aku terpaksa bukak langkah kecik sebab kain tu sempit ! Tension aku ! Tengok orang lain pakai high heels. Aku relax je pakai flat shoes. There's no way lahh aku pakai high heels. Takut jatuh sembey. Buat malu jehh.

Last last, mujur lahh Gama menang perbarisan. Berbaloi lahh aku datang malammalam tuhh. Datang perjumpaan tiaptiap petang ( even aku jadi tukang tengok je. hhe ). Oke lahh. Puas hati :)

Comments