Percutian dalam hujan di Port Dickson

Mula-mula plan nak balik kampung je cuti ni tapi mak aku taknak sebab...
faham-faham jela perangai bos aku ni.
Aku rasa holiday kali ni macam sehari jea.
Memang tak puas sebab hujan. Grr !
Ktorg tak dapat shopping.
Sangat sangat boring !
Takde makna lahh kalau pergi holiday tapi tak dapat shopping.
Heyy heyy !
Aku pergi gym :)
kih3 :P Jakun kan aku ni? ;)
Jarang-jarang sekali aku dapat pergi sana.
Dapat testing semua benda. huh ! Ponat tahu!
On Monday, ayah aku bawak ktorg adik-beradik g pantai.
Macam-macam dorg buat.
Bina istana pasir la (bentuk senibina tak menarik langsung. Jadi aku runtuhkan. hha ;D Jahat kan? )
Main bola. Jujurlah. Aku kaki bangku.
Dahh lama tak main bola. hhi
And then, mandi pantai.
Aku tak mandi pantai. Takut berlaku perubahan pada tona kulit aku. hhe :P
eh, Sejak bila aku ambil berat pasal benda2 mcm ni? o.o
owww.. perubahan hormon.
Sejak dua menjak ni pulak, aku banyak naik panau tapi dahh sembuh sepenuhnya.
macam tak boleh kena panas.
Malang? I know :-(





Comments