Menggelabahnye aku tadi


Masa rehat tadi anak makcik kantin tu bagi aku air kotak !
Tiba-tiba jea.
Buat aku terkejut gila.
Pandang pandang belakang terus nampak dia tengah hulurkan air kotak epal.
Aku hairan jugak.
Bila masa aku beli air epal ni?
Kalau aku ada beli air kotak pun, mesti air soya.
Semua orang tahu aku hantu soya. hhe :P
Masa tu aku pandang Hajar.
Mana lah tahu Hajar ada tertinggal air epal tu tapi hajar pun macam terkejut gila.
Aku apa lagi.
Rezeki dah depan mata, aku ambil jelah.
Lepas ucap terima kasih, aku terus bla.
Tak pandang belakang langsung sebab masa tu aku nak cover aku tengah cuak gila nak mati !
Masa tengah makan sebelum tu, Hajar baru puji abg tu handsome.
Aku tengok macam biasa jea.
Lepas tu masa aku cakap abg tu smart, tiba-tiba jea abg tu ada kat blkg aku.
Sape tak terkejut.
Harap-harap dia tak dengar lah apa yang aku cakap dekat Hajar tu.
Dalam kelas, aku minum jugak air tu sampai habis.
First time minum air epal !
Sedap :) Air free kan. hhe :P

Comments