Senior year


Wow ! Cool isn't it? Dahh besar. Kena lahh berlagak matang sikit depan junior.
*LOOK AT ME. IM YOUR SENIOR OKAY ! SHOW ME YOUR RESPECT.
hahaha :D bajet gila !
Hari tu borak-borak dengan abang jual burger. Sambil-sambil tggu ummi lambat sampai.
Act dorg yg panggil. Bukan aku yg sajesaje menggedik nak peg dekat dorg. Dorg just nk tny psl waktu rehat budakbudak nih.
Sebagai student TiKL yang hormat akan orang tua :P ak jawab lah macam biasa.
Aku rasa dia tak patut kata aku tak macam budak f5. Macam f4. Grr ! Tak nmpk ke aku lagi tggi dr kau nih?! huh !
Wherever you come from, thanks for the free burger :) Katanya sbg tanda perkenalan :)
Jangan jelous kawan-kawan ! ;D
heyy heyy !Fyi, tggi aku dahh naik lagi. Sudah mencecah 168cm. Tinggi kan?
Cuba ukur tggi kau pulak. Kita tengok siapa lagi tggi. hhe ;)
Berat ak punn naik gak but no need to mention here okay. Malu lahh.
BMI normal yahh. hampir-hampir underweight kott ;P
Starting from next week, maybe, we'll be wearing those cleaner's uniform. Anyway, cleaner dah tukar uniform hijau.
Aku dapat tahu, student SEMTEG tak payah pakai uniform tu. Betul ke? Idk. Tapi serious tak aci doe !
Tergamak kawan aku cakap, macam pekerja kilang punya uniform. Hina betul uniform baru kami tu -.-
Kelas? Ohhhhh, memang membuatkan aku rasa bertambah kecil. Okay ! Aku mengaku aku bodoh. Record fail terbanyak yang pernah aku dapat sepanjang hidup aku.
Tak study. Memang lahh. Padan muka aku !
Ladies and gentlemen, dengar sini !
Aku ada azam baru.
Mulai sekarang, aku nak belajar elok-elok.
Korg tengok laa next exam nanti.
Aku nak tunjuk yang aku tak sebodoh yang korg sangka.
Even peningkatan tu sikit jea. At least aku tak menurun.
Sekian.





Comments