Minggu silaturrahim semalam


Half of 5A3 pergi 4A3. Half of 4A3 pergi 5A3.
Best sangat ! Tak sia-sia aku datang sekolah semalam.
First time kot datang sekolah ganti. Tahun lepas tak pernah datang pun :D
Okay. Aku pergi 4A3. Terpisah dengan Hajar n Athirah. huhu~ Sedih :(
But I really enjoy my day even without them :)
Ktorg main banyak game and semuanya aku rasa aku belum pernah main lagi sepanjang hidup aku kecuali game 'goreng pisang' tu.
Last time aku main masa sekolah rendah kot. Lama kan?
Masa tu ktorg kena buat group.
Aku dapat group dengan Nadia, Natrah (junior), Hanif, Amir and Amirul (junior).
Guess what ktorg punya group name and moto? haha ;D Lawak.
Superman. Gagah berani itulah kami.
Idea Amir and Hanif la ni. haha :D
Ktorg masa tu out of idea, so main taruk je apa-apa yang terlintas dalam kepala otak.
Alamak ! Lupa pulak nama junior hari tu. Uhh ! Biarlah.
Tegahari tu pulak ada sesi bersama alumnai.
Ada abang tu handsome ohhh !
Kawan madu, myb. Dia sama batch dengan madu.
Mesti budak pandai.
Kalau tak kenapa cikgu panggil dia kan?
1.45 pm , balik dengan Kajai naik LRT. haha.

Comments