Melaka is truly awesome !

Melaka menjadi sebuah negeri yang maju sejak 20.10.2010 pd jam 2010. Itu setakat yang aku tahu. Bukan tempat-tempat bersejarah macam Kota A'Famosa tu yang buat aku teruja macam ni tapi shopping complex nya yang banyak dan besar-besar belaka ! hhe :P Serius best gila ! Butik banyak. Kebetulan masa aku datang ada banyak sale sempena Christmas. Joli habis la ;)

Aku pergi dua hari je. Ktorg duduk homestay. Selesa lah. Malam Ahad tu, ktorg pergi makan dekat restoran seafood yang terkenal dengan ikan bakarnya. Sumpah ramai gila ! Pekerja dia semua gila-gila rasanya. Terjerit-jerit. Budak-budak sebaya aku je kot and aku tak sangka terjumpa Mizi kat situ. Macam, jauh gila, Melaka tu dr KL. Rupa-rupanya, kampung dia kat situ. Mula-mula aku wt dek je bila dia tegur aku sbb aku igt tu pelanduk dua serupa tapi bila dia dah pggl nama aku tu baru aku tahu tu memang dia. hha :D Nampak juruh sangat dia sapu sampah. Boleh jadi cleaner kat rumah aku ni xD Kat situ ktorg ratah lauk jea. Aku tak tahu lah, kenapa dia org tak bg nasi putih. Memang org sini semua tak makan nasi ke?


haha :D debe dop ? XD






Comments