Enjoy playing sports

Aku tak faham kenapa dalam banyak-banyak gambar yang cantik, yang paling pelik ni jugak dia nak buat jadi banner. Dah buat banner, letak pulak dekat tengah-tengah tempat awam tu. Aku cuma mampu berdoa supaya kawan-kawan aku dari kolej lain tak sedar dekat situ ada gambar aku.


Aku ada jugak pergi melawat bilik kawan-kawan aku dari kolej lain. Bilik pertama aku pergi lawat, bilik Che (KMTPh). Dari jauh aku boleh nampak dia berlari-lari menuju ke arah aku. Macam dalam cerita Hindustan gitu. "Liyana ! Rindu kau sangat sangat !" Dah 11 bulan lebih tak jumpa kan? Macam tu lah jadinya bila 2 sahabat baik ditemukan semula :) Soalan yg paling memalukan, "Yana, gambar yang kat depan tu kau kan? Aku turun bas je dah nampak muka kau kat depan tu." Haisssss =='


Kalau nak tahu, kasut, baju, track bottom, cap, jersey ni semua pihak kolej yg sponsor. Adakah ini jenama Adidas atau Abibas? Haha. Dekat kasut tulis Adidas tapi tak kisah lah dari mana pun dia datang, janji free. Tengok kasut aku. Actually kasut tu bukan saiz aku. Besar geladabak ! Takde saiz dah. Kalau aku pakai kasut saiz aku, kesian kat yg kecik-kecik ni. Takkanlah dia nak pakai saiz kasut yg besar. Nnt jadi macam Cinderella, tertinggal kasut kat belakang. Agaknya Cinderella punya kasut pun lebih besar daripada saiz kaki dia kot? Kasut ni aku pakai malam2 je. Masa ada game or training, aku pakai kasut sendiri. Tak kuasa aku nak pakai kasut tu berat nak mampus. Last2 aku bagi adik lelaki aku. Dia sukalah dapat kasut sukan baru. Adidas pulak tu.


Serious, kat KMK masa tu memang sangat happening ! Lagi2 time ada game apa-apa. Nak cakap dengan member pun kena menjerit baru dengar. Aku paling menyampah dengar bunyi hon tu. Memekak gila. Lepas tu ada pulak manusia yang tiup hon tu kat KMTK. Nak marah tak mampu. Nanti kantoi pulak aku jenis yang cepat marah tapi cepat sejuk. Cuma adik-adik aku je yang tahu perangai aku mcm mana. Sebab tu setiap kali aku balik rumah bilik aku mesti kemas and meja study aku mesti bersih. Basketball? HAHAHA. No comment. Kami terlalu enjoy masa main game tu. Hehehe :P