Sepupu saya belah ayah kahwin !

Together with Syahira, Afina and Batrisya <3


20 November 2011, Ahad.

Cousin aku kawen. Serious comel wife dia. Macammacam style dia buat masa bergambar hari tu. Comel je :) Aku datang lambat sikit sebab ayah aku suruh study dulu dekat rumah. Al maklumlah, esoknye tu exam agama tapi agamaaaaa ape lahh sangat sangat. Hafal tajwid dah le. Yang lain tu banyak KBKK je. Pakat hentam pun betul jugak, kot. (malam tu balik kelam-kabut cari spot. Nasib baik lah spot yang Hanif bagi tu semua mengena. Untung aku. hhe )

Sampai je dekat majlis tu, kerja pertama yang aku buat apa lagi. Makan laa. Hoho ! Sedap ohh lauk catering tu. Ada daging, ada ayam rempah, ..... lupa lahh. tapi memang banyak jenis laa. Ingat nak tambah nasi tu sikit tapi segan lah dengan abang catering tu. Kantoi pulak nanti aku kuat makan :P Pengantin bagai pinang dibelah dua. cehhhh :P Bakal BM A+ ni !




Sampai sekarang aku ingat lagi mak aku cakap sebelum SPM hari tu,

"Kalau result SPM yana tak bagus, kena kahwin cepat la. " =='

Comments