Brainny chop


Macam tak caye jea skrg dahh trial SPM.
Target nak 5A minimum tapi tataw la dapat capai ke tak.
Doakan saya ehh? :)
Berharap sangat takde fail.
Tolong tolong tolong !
Taknak ada D dan ke bawah.
#First time aku jawab pper BM tak cukup masa. Panjang gila esei aku ! Sampai lenguh tgn nak menulis.
#Math mode pper 1 mcm kacang soyaa ! tapi mcm byk careless mistakes jea. No no no ! FULL MARKS ! :P

Raja di hati tak datang sekolah fr at least 2 month.
He had a bad injured on his knee.
Bila tgk kawankawan semua ada org teman, rasa jealous punn ada.
Tapi takpe lahh.
Kurang sikit dosa aku bulan puasa ni :P
Get well soon, hunny ;)

Tak sabarnye nak raye ! :D
Takde bede, tak feel lahh. Betul tak adik adik? hha ;D
Sape ada kenal supplier bede?
Aku nak beli 3 tong bede bola + ketupat + das (3 das punya) +++++
#Bako duit -,-




Comments