Kasut

Dari zaman ke zaman, macam2 jenis design kasut, sandal and so on... dahh keluar. Ape yg aku tahu, pakai high heels mmg buat mana2 awek nampak gorgeous. Tapi sekarang aku nampak lelaki punn dahh mula pakai kasut yg ade heels. Lagi tggi, lagi seksi org kate?? Uhhhh.. Lagi tinggi laa lagi cepat tulang belakang kau sakit.

Kasut macam ni, sepak tikus punn bole mati la. Nak tangkap ikan dalam sungai, pakai kaki jehh. Tak payah pakai lembing. Sekali 3 ekor boleh sangkut kat kasut tu.



Orang yg suka pakai kasut boot ni org yg tak friendly? yeke?? Kasut mcam ni kalau pakai untuk g melancong sesuai laa kot. Kalau setakat nk peg pasar beli ikan tu,



patut pakai yg ni jea. Senang pulak tu nk cari. Takyah risau pasal size. mesti ade punye. Tulahh. Org yg fashionista sgt kn, kena ikut trend semasa. Trend kasut utk g pasar boot mcm tu laa. Korg takyah risau kasut tu rosak kena air ke ape sbb die mmg tahan. Katak selalu buat sarang dlm tu XD



Tak panas ke korg pakai crocs? Aku pakai berpeluh-peluh kaki ni haa. Paneh btoi. Harap je lobang byk tapi cm tde function jea.



Aku tataw kenape adik aku panggil kasut ni kasut apek. Aku punn jd terikut-ikut la jugak panggil kasut ni kasut apek. hee :P Aku suka tgk org pakai kasut ni. Buat org tu nampak sweet and feminin. Aku ada sepasang kasut mcm ni. Beli masa peg Bandung dulu tapi aku jarang sgt2 pakai sbb kasut ni buat kaki aku melecet ! Huh !



Memandangkan kt KL ni tde pantai, jadi budak2 ni pakai buat g jamban. Alaa. Selipar jamban ni byk jual kt stall2 nuhh. 10 hinggit jea tp ak tak suke slipe mcm ni sbb tapak die cpt haus. Hari tu pna skali adik ak pakai buat lari2. Bila sampai tempat licin, nasib baek tak sembey jah.



Cuba teka kaki aku saiz bpe? hhe :P Semalam aku bgtw kwn aku, dy terkejot ohh ;D Soalan mcm ni dahh biase. "Kau ni kaki bigfoot ke ape?" keh keh :P saiz 40. besaq sgt ke? hahaha. Org mcm aku ni susah gile nak cr kasut. Kalau g kdai, kne tny dlu kasut mana yg ade saiz besar. Kalau ade tu, mmg sgt bernasib baek laa sbb selalunye habis habis habis.

Aku tak pna pakai high heels. Kkdg tu teringin jugak nk pakai tp ak tahu kalau aku pakai mst nmpk mcm hantu galah. Seandainye lahh aku pakai jugak high heels, ttbe terpeleot pulak masa tga catwalk, malu seyh ! ehh, aku jalan mne pna catwalk. Mcm gangster je ade la. hha :D

Comments